tisdag 28 oktober 2008

Glad överraskning i dagens GP

När jag steg upp i morse satt Agneta redan vid frukostbordet med GP uppslagen. "Titta här" sa hon och visade mig familjesidan.

Där fanns den här bilden, som togs vid Victors namnceremoni på Smögen i september.



Han är väldigt försigkommen vårt kära barnbarn, som kan sätta in annonser i tidningen och glädja mormor och morfar även på det sättet.
Nu misstänker jag förstås att han inte har gjort detta helt ensam. Morfar tror i alla fall att det är Victor som tagit initiativet till detta...

Jag läste i rapporten "Svenskarna och Internet 2008" att hälften av alla femåringar i Sverige har använt Internet, så det dröjer kanske inte så många år innan Victor fixar annonser helt själv via nätet.

3 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Ja han är redig Victor och han vet precis hur han så charma folk.

Det var en väldigt fin bild också.

Kramar Jenny

Jenny Penny sa...

Här e länken till vår resedagbok. Jag tror att Carina redan gett den till er..

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=49660&section=undefined

Bamse kramar Jenny och Henrik

AndCa sa...

Nu får du uppdatera lite grann, morfar Lennart! Från dagens lussefirande kanske? Din fanclub väntar! Kram