tisdag 6 januari 2009

Efter jul bar det av till Smögen

På juldagen åkte Agneta, Daniel och jag med katterna till Smögen. Så här lugnt såg det ut från bron i mellandagarna.















Vi hade sköna dagar där med god mat och glad samvaro. Kakelugnen gav god värme när det var kallt ute - liksom de levande ljusen. En trut kom och värmde sig på vår skorsten också.



























Solen sken in så här vackert i köket på nyårsdagens morgon.















Min bok är så spännande att jag inte ens kommer mig för att lägga ifrån mig kaffeskeden. Katten Alfons är helt avslappnad i soffhörnet...

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Nu blir jag ju nyfiken på vad det är för en bok.. Själv e jag helt fast i Stig Larssons trilogin. (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luft slottet som sprängdes) Jag är på Flickan som lekte med elden men har inte många sidor kvar.. Sedan har jag ju kamerna runt halsen oxå i fall det skulle komma något att ta kort på..

Bamse kramar